lördag 9 juli 2011

Snart sååå..

Hej och hå! Satt och skrev och la in bilder, men nu försvann allt..teknikens underbara värld..
Iallafall, jag är i Montréal i Kanada just nu hemma hos vänner till familjen som jag jobbar för. Barnen är på franskaläger på dagarna och jag latar mig mest. Har haft 3 underbara veckor med Sonja och Jonas som äntligen anlände och gjorde min sommar! Men jag skriver mer om det senare och lägger upp en hel sjö av bilder, när jag får tid. Nu ska jag börja kolla på 3:e säsongen av serien Dexter som jag tjatat om.

Hoppas ni har det bra!

1 kommentar:

sara sa...

Surt att allt du laddat upp försvann! Tack för din kommentar på min blogg. Blev sååååå glad!!! Under måndag och tisdag har jag och Stefan varit uppe hos Ylva i Sylarna! Så himla kul och härligt. Hoppas du har det bra i Kanada! Kramar och pussar!!!