torsdag 8 mars 2012

YLVA på besök!

JAA! Äntligen kom min kära Ylva för att hälsa på mig! Vi började prata om det i september, och utan att jag visste ordet av hade hon bokat biljetten till mig och landade den 16:e januari :D

Skidåkning blev det såklart!

Med Michaela (från Tjeckien), Ylva och Ivanna (från Ukraina) i The Canyons :)
Färgglaga brudar!

På obligatoriska besöket; utsiktsplatsen över hela dalen. En ganska disig dag, men det är det ju för det mest eftersom all smog blir inklämd mellan bergen om det inte blåset mycket.

<3
(Adidas-fansen!)

Sen blev det helg och vi begav oss till Park City - och då kom det snöööö! Här är min bil begravd, blev till att skotta oss ut på morgonen. Som det ska va!

Blev härliga puderdagar i backen!

Filmfestivalen Sundance ägde just rum under Ylvas besök, så det blev strosande på Main Street (kändisspaning, utan resultat..) , besök på Utah Olympic Park och muséet, shopping på outletsen, "hot-dog-on-a-stick"-ätande, barbesök, sushi-ätande, mycket dans och kramande :)

Efter veckorna två åkte hon hem den 30:e januari.
TACK kära, fina Du för att du förgyllde mina veckor så, hjälpte mig att passa barnen och underhöll mig in i sista sekund! Kan inte vänta tills vi får ses igen! Hoppas det blir i en backe fylld av puder - där vi hör hemma <3

Inga kommentarer: