onsdag 7 mars 2012

Kära stackars blogg..

Tänk att det inte är nån som tar hand om dig..men äntligen har ägaren tagit sig tid som hon inte har, till att uppdatera nyfikna på hur det ligger till. Ni vet ju hur det är, när man verkligen har nått som man måste göra, men inte riktigt vill ta tag i, då hittar man på andra saker som känns viktigare just vid det tillfället :) Som nu. Men jag tycker ni är värda en uppdatering från andra sidan jorden.

De här bilderna är från december och början av januari, som inte alls bjöd på så mycket snö som vi hade hoppats. Jag har hört att det finns så det räcker och blir över där hemma, så mer behöver jag inte höra (är avis, såklart)
Var ute på en hike med barnen då, och kan ni tänka er, det växer färdigpyntade granar i vår skog! Är det inte fantastiskt? :)

En annan dag mellan jul och nyår blev det besök och rundvandring vid det mormonska templet i centrala SLC. I en bokaffär såg vi en stooor pepparkaksmaskin - mums, och vilken dröm!

Utanför templet.

Nyår firades friskt i Park City med fin familjemiddag med alla kompisarna! Några bilder hann jag knappt ta, men maten blev med, och god! På 12-slaget sprang vi ner på Main Street för att hinna till en bar och skåla, men det hann vi inte så det blev kramar och stojjande mitt på gatan. Gänget jag hänger med är så roliga och galna!

Jahapp, så här såg bergen ut mest hela tin fram tills mitten på januari, då började de sakta fläckas av den sällsynta och pudriga nederbörden. Ingen toppensäsong för en skidälskare..
Så vi tog saken i egna händer, och det får ni läsa om i nästa inlägg!

Inga kommentarer: