onsdag 21 december 2011

Slutet av november..

..innehöll en del! Fick följa med på amerikansk fotbollsmatch; BYU mot New Mexico.
Go Cougars! Så nu har jag lärt mig mer om spelet, då blev det roligare att titta :)

Här friteras kalkonen på Thanksgiving. Den aknske ser lite tanig ut, men det var för att den skulle rymmas i byttan, som även är fylld med jordnötsolja. Jag smakade en liten bit, blev faktiskt väldigt gott!

Men sen på natten efter Thanksgivingmiddagen öppnar butikerna på nytt igen för Black Friday, så då styrde jag och Linda kosan mot The Tanger Outlets i Park City såklart! Där hittar man alltid bra deals, och det gjorde vi även denna gång! USA kan det där med shopping asså!

Eftersom det aldig riktigt vill komma snö så fick vi passa på att kratta en hel del den här lååånga hösten. Tack Filip och Fredrik för er podcast som underhöll mig så fint den där förmiddagen, som så många andra gånger (jag kom just hem från gymmet där jag (troligtvis) skrattade högt medan jag tränade för att de pratar om så roliga saker ibland! Folk kollade konstigt..)

Lyckliga brudar första dagen i Canyons Ski Resort för säsongen!

I nya jackan! Första dagen på en lång härlig säsong fylld av galna äventyr som vi inte ens har en aning om än. Är det inte fantastiskt så säg..? :)

Inga kommentarer: