fredag 22 april 2011

Idag blev det en påsktårta för att fira att jag varit här i 6 månader just idag! Tänk så tiden går fort! Speciellt när man har roligt :) Barnen hjälpte mig att göra "marsipanfigurer" av mandelmassan som pappa mfl. skickat till semlorna (men kom försent) Passade bra nu! DEt tyckte dom var roligt! Sen blev det några pepparkakor av degen som legat i kylen och mognat ett bra tag nu, sen en härlig fetostpaj med rotgrönsaker och en halv avocado med en hummus-pesto-feta-röra till förrätt - MUMS! Och mätt blev man, idag igen!

Upptäckte för nån dag sen vad som stod på pappaerspåsen jag fick när jag handlade. Herre..här måste de "varna" och upplysa om ALLT! Annars kan de ju bli stämda! Men komigen. Folkvett!

imorn åker jag med tre tjejer från min agentur på en road trip över helgen! Det blir till Antelope Canyon i Arizona och sen vidare mot "Four Corners" där delstaterna Utah, Colorado, Arizona och New Mexico möts. Sen vidare mot Mesa Verde NP i Colorado. Sen hem igen och kanske förbi Moab NP om vi hinner, vi får se! Men det blir kul att ut och röra på sig lite..jag har varit lat i veckan..men nu blir det andra bullar!

Hade gött, det blir nog bloggning på resan för jag tar med datorn. Dax att slumra nu efter ett spännande säsongsavslut-avsnitt av Dexter! Yaa!

Inga kommentarer: