fredag 1 april 2011

On my way to Capitol Reef National Park!


Dit är jag på väg om ca 20 min! Jag ska på en kurs som heter "Naturfotografering" och vi ska åka till Capitol Reef National Park över helgen! Det ska bl himla roligt! Vet inte om jag kommer få till så här snygga bilder (som ovan) men jag ska göra mitt bästa med min Olympus E 410. Alles snart kommer min skjuts och hämtar mig, vi är två tjejer som åker tillsammans ner. KOmmer ta ca 4 timmar (hoppas vi!) för kl 16.00 ska vi möta klassen där nere på campingen. Ja, tält ska vi sova..varm och skönt hoppas jag.


En karta över parken, vi ska hålla till nånstans i norr på en camping som heter Fruita Campground, ganska nära Torrey som ligger uppe till vänster på kartan. Här är en länk till campingen dit vi ska: http://maps.google.com/maps?hl=sv&rlz=1I7SKPB_sv&um=1&ie=UTF-8&q=capitol+reef+national+park+map&fb=1&gl=us&hq=capitol+reef+national+park+map&hnear=capitol+reef+national+park+map&cid=0,0,206551260738550881&ei=GQyWTYOGMMfOiAKF9LCdCQ&sa=X&oi=local_result&ct=image&resnum=1&ved=0CBsQnwIwAA

Vi får väl se hur det går! Jag har packat mycket kläder, mat, snacks och laddat batterierna i kamerorna (tar med systemkamera, videokameran och min lilla kompaktkamera) Inte vet jag om jag kommer ha någon internetmottagning där, men om jag har det så gör jag inlägg under helgen så får ni se vad jag ser!
Vi hörs!

1 kommentar:

Sara sa...

Oj, vad roligt det lät! Kul att du ger dig ut på såna äventyr!