söndag 10 april 2011

Mera snö! / More snow!

Ojoj, det bara öser ner! Har snöat mer eller mindre konstant sen igår morse, så nu är det väl en 30 cm utanför fönstret. Och jag har skottat och skottat och skottat. Utanför garaget är en uppförsbacke för att komma ut på vägen, så den måste vara väl plogad om man ska ta sig upp med bilarna (jag har inte min bil i garaget, utan längre uppför den lilla backen så jag brukar inte ha så mycket snö i vägen) Så nu har jag "förskottat" lite inför imorn för jag tänkte inte ta min bil då. Men det kommer nog vara fullt med snö i vägen ändå..jag är trött.

It's snowing a lot and I'm shoveling a lot. I'm tired. To get the car out of the garage you have to drive up a short "hill" to get out on the road, and that hill has to be cleared from snow to be able to get out with the cars..more work tomorrow!
Igår kväll åkte jag upp till Park City och idag åkte jag skidor med Nina och Brandon, det var roligt! Men jag var såå trött i benen efter att ha varit på gymmet två dagar i rad tors-fre. Inte värt det, nu kunde jag inte åka puder så bra och så mycket som jag ville :( Men vi fick oss några riktigt bra åk!

Yesterday night I drove up to Park City and today I went skiing with Nina och Brandon, it was fun! To bad I was so tired in my legs after the work outs at the gym Turs-Fri. Not worth it, now I couldn't ride powder as much as I wanted to :( But we had some really good runs!

Imorn kanske jag tar med barnen upp till Park City för att åka skidor. Vi får se om dom fortfarande vill, men jag tror det! Ska bli kul att se hur yngsta pojken har utvecklats efter skidskolan :)

Tomorrow I might take the kids up to Park City to ski. If they still wants to, but I think they do! Will be fun to see how good the youngest boy is now after more ski school :)

Inga kommentarer: