onsdag 20 april 2011

Last shred @ PCMR season of 10/11!

En fredag @ Main. En berömd målning och min dojja.

Lördag: Jag och Ivanna startar dagen med härliga bagels på Wasatch Bagel Café!

Sen ut i backen på säsongens näst sista dag :(
GO PC! Men slaskigt var det och skidorna bara klibbade i snön, men soligt, så man fick njuta av det ist!

Söndag: Jag och Ivanna uppklädda för att göra backen osäker!
SISTA DAGEN!!

Vi hade hört om en fest, så jag tog på "finklänningen" och ett huckle :)

Tant är redå för några svängar!

Överallt i backen fanns folk med olika utstyrslar, som här; hockeyutrustning!

Karate kid + bikinibrud! Såg även en hel den sköna 80-talsoveraller, tyllkjolar, kostymer, klänningar, Elvis, kungen, bara överkroppar och allt möjligt och omöjligt! Riktigt roligt :D

Efter några åk i slasket drog vi oss in mot skogarna där det ryktades om ett party - och det var det! Där var "alla"! Man hade släpar dit en par tunnor med öl och skottat snö över, så där var det uppskattad självservering.

Man hade även byggt ett hopp, så det blev en hel del uppvisningar för en lättroad publik! Var kul att gå runt och se alla olika utklädnader och prata med folk man lärt känna mer eller mindre under säsongen!
Sen blev det några avslutande åk, och jag tror vi var några av de sista som lämnade backen vid strax efter 4. Men vilken underbar säsong det har varit! Min bästa helt klart! Kan inte vänta tills nästa ååår! Har redan nos på ett par puderskidor jag vill ha!
Under tiden ska jag fösöka skaffa mig nya hobbys, som att vandra, cykla i bergen och kanske bergsklättra, ska bli roligt! Men innan Snowbird stänger sin skidbacke i juli nån gång, måste jag nog åka dit, för det kommer nog klia rejält i benen om en par veckor!

Inga kommentarer: