måndag 31 oktober 2011

Halloween # 2

En helg i PC är fylld av äventyr! Ivanna iklädd kvällens utklädnad - dykare!

Tim och Jeff som ninjor!

Linda var svenska flaggan för kvällen :)

Under en rundtur där vi tittade på de massiva PC-husen såg vi rävar och rådjur vid vägkanten!

Sheriff Cherdiva!

På lördagen förvandlades Linda till Pippi och gjorde succé. Faktiskt många som visste vem hon var :)

Dans hela natten lång! Ivanna denna kväll iklädd 3D-klänning och brillor.

Jag som Pippi på barnens skola (helt fantastiskt vad förskräcklig jag ser ut i den där peruken! Så där rött/orange hår ska jag då inte färga nån gång, det lovar jag). Där spenderade vi torsdagskvällen och barnen lekte en massa olika lekar och vi smakade alla möjliga olika Halloween-bakverk. Imorn (måndag) är det ju riktiga Halloweendagen, så då ska vi till några grannar på middag och sen ut på "trick or treat" bland husen, och då ska jag vara Pippi igen.

Nu har jag avverkat ett nytt avsnitt av Game of Thrones och det börjar närma sig slutet på första säsongen. Spännande!
Imorn är det kör igen, och så måste jag förnya mitt körkort i veckan, för det går snart ut. Hoppas jag kan komma iväg dit imorn med alla papper. Då ska jag ta en ny bild oxå (skönt!) Hoppas den blir bättre än den jag haft i snart ett år..
Ingen snö här än, men kanske kommer det i veckan, jag såg nått om att lördag kan bli snöigt, men nu har det varit vackert höstväder bra länge. 
Hur går det med allt Halloween-firande hemma då?
Happy Halloween!

Inga kommentarer: