torsdag 27 oktober 2011

Min födelsedag!

Så var den här igen då, min födelsedag! Morgonen började jag med pannkakstårta på mitt eget lilla vis, sen lämnade jag barnen och for och klippte mig.

Min pannkakstårta med grädde och Oreos, sylt, hallon och mörk choklad med havssalt!

Alla fick en stooor bit :) Mycket mumsigt!

Efter kören kom Linda över med ett gäng ballonger och Foo Fighters-DVD'n! Hurra och Tack för det!

På eftermiddagen fick jag två paket från Sverige :D Ett från pappa och ett från Sonja och Jonas! TACK! Däri fanns godis, choklad, korsordstidning, bok om miljön (från 1992! haha), leopardmönstrade strumpbyxor, kort på lillasyster, öronproppar och messmör! YES! Tack så väldigt mycket söta, snälla ni! Paket och brev är sååå roligt att få! Det gjorde verkligen min dag!

Av Linda fick jag ett collt kort som man kunde dra ut så det blev lång och som spelade Happy Birthday på elgitarr, och på det stog det: Cake, Gifts & Rock n' Roll! (True!)

Av Familjen fick jag en handväska av märket Coach. Flickan hade valt ut den till mig för hon tyckte det var min stil med nitar på. Sött! Jag gillar den :) Tack, tack!

Sent på kvällen blev det sushi och en "saketini" ute på en bar - muuums!

Samantha, Ivanna, Heather, Philip och jag.

Inga kommentarer: