torsdag 21 oktober 2010

Back to Basics!

 Dagens övningar enligt en tydlig video tillsammans med en hel del kaffe..

 ..och ja, mina M&M's :)

 Attans att den där mini-korven hann paxa de där skorna..

 The gang!

Och dagens Bästa: Mina Nya Röda Converse :D
Har längtat såå länge efter dom, och äntligen! Här är de verkligen mycket billigare än i Sverige, fast alla priser de skyltar med står exklusive skatter så man måste lägga på lite, men ändå! Värt! Här är de till och med billigare än mina första Converse (som även de var röda) jag köpte i Sverige i 8:an, so I'm Back to Basics.

För en timme sen kom vi hem från gallerian vi var på för att käka middag och shoppa lite. Åt en sallad som jag beställde "utan kyckling", och då blev det inte mycket mer än just sallad kvar. Plus några valnötter och lite dressing, men det var gott. Att komma ihåg när man äter ute är oxå att ge dricks. Här tjänar de som jobbar inom restaurang inte mer än 20-30 dollar/tim, så de lever verkligen på dricksen och har därför rätt bra service tycker jag, hittills. Och kan ni tänka er, gallerian hade öppet till minst 21 (för då åkte vi hem..) på en onsdag, och det var inte ens "klubbkväll"!

Imorn är sista dagen i New York - sen bär det av till Familjen! Spännande! Kommer vara framme i Salt Lake City vid kl 18. Så hörs när jag är i Utah!

1 kommentar:

Sara sa...

Aaah, äntligen conversen! Fick gå en sån första hjälpen-kurs på jobbet i våras. Det är spännande, men lite läskigt tycker jag. :p