onsdag 9 mars 2011

Lunch in the sun!

Idag åt vi lunch ute på bron och kollade på den vackra snön och njöt av solen! Att vara i backen idag hade inte varit helt fel, men dit drar jag imorn under dagen ist :D

Today we had lunch on the porch watching the beautiful snow and enjoying the sun! To be in the slopes today would have been great, but I'll go there tomorrow instead :D
Jag och den yngsta skottade snö, åkte tefat och samlade istappar på vårt bästa istappeställe!

Me and the youngest boy were shoveling snow, sledding and collecting icicles from our best icicle place!
När jag hämtat barnen på skolan såg jag ett skidspår som slingrade sig nerför berget ovanför vårt hus. Nån hade alltså under dagen vandrat eller tagit skotern upp för att få åka ett åk nerför - coolt! Det såg fantastiskt härligt ut! Bara ett spår på hela berget!
Imorn åker jag till PCMR direkt efter att jag lämnat av barnen. Hoppas det blir lika fint väder som idag (och att det finns nå puder kvar till mig!)
Nu är jag trött, så det är väl dax att sova, tidig dag imorn..

When I had picked the kids up from school I saw a ski track going down the mountain just above our house. Someone walked or took their snowmobile up there just to have one run down - cool! Looked fantastic, just one track on the whole mountain!
Tomorrow I'll go to PCMR when I've dropped the kids of for school and I hope the weather will be just as good as today (and that there is still some powder left for me!)
Now I'm tired, so I guess it's time to sleep, early day tomorrow..

Inga kommentarer: