tisdag 1 mars 2011

Pics from jan-feb! (in English!)

På svenska:
Kolla in länken här till Facebook (går även om du inte har Facebook!) för att se mer bilder från januari och februari:

Dagarna går fort och jag vet inte alls varför. Försöker registrera mig till en "credit" fotokurs på University of Utah, men det är himla krångligt, för jag måste skicka in betyg och intyg från gymnasiet för att kunna söka in. Och göra ett engelskatest. Segt! Orka. Jag har hittills läst tennis som "non-credit" och det är enklare, då behöver man inte skcia in betyg eller så, men de kurserna är dyrare..vet inte hur jag ska göra. Måste ju läsa 72 timmar eller 6 "credits"..ska börja med yoga imorn iaf och så blir det en session till med tennis!

Idag lyser solen i mina ögon när jag sitter här och skriver. Har laddat upp bilder på FB i en evighet, min dator är såå seeeg! Så NJUT är ni snälla.
Ska lira lite gitarr nu inna jag börjar jobba igen. Förmiddagarna går så fort! sen ska vi göra pepparkakor!

In English:
More photos from january and february - click the link up there!
And ENJOY! It took forever to upload and fix them..

The days goes so fast and I don't know why. I'm trying to register for a credit photo class at the U, but then I have to send them all my papers from high school, and who knows where they are? My life in Sweden is in a bunch of boxes in my dads basement..gah. But the non-credit classes (photo) are so expencive! But I don't have the patience to fix everything and to some kind of English test..blä. Maybe I'll just take something else, tips?

Today the sun is shining in my eyes and I start working soon. Just have to play some guitar first! The we're gonna make gingerbread ("pepparkakor" in Swedish) me and the youngest boy :)

Inga kommentarer: