lördag 26 februari 2011

Ski-beer! (in English!)

På svenska:
I backen med Nina idag! Snöar en del, men är massor av härligt puder, så vi är glada! Gick just in för att ta en öl och äta nachos - mums! Nina försöker läsa min blogg, men eftersom hon inte är så bra på svenska så här hon bett mig skriva på engelska oxå, så nu ska jag nog börja göra det! :)

Ikväll går vi ut och dansar I Park City, yeeha!

Och Sonja, Micha och Jonas har bokat flygbiljetter till mig den 14 juni!! HURRA!! Jag kan inte vänta! :D

In English:
Is riding with Nina today! Snowing a lot, but it's full of powder, so we are happy! Just went inside to have a beer and some nachos - yummy! Nina is trying to read my blog, but since it has only been in Swedish so far, I've decided to write in English as well! Just for you N <3

And tonight we'll go out dancing! Watch out Park City!

And my friends from Sweden, Sonja, Micha and Jonas just booked their flight to come visit me 14th of June for 2 weeks - can't wait!!

1 kommentar:

Anonym sa...

GÖTT STIVE! fast sa nog det, men Mike henkar dock inte, gick inte ihop ekonomiskt tyvärr..:(
MEN VI FÅR RÖJA DESTO MER FÖR HENNES SKULL!:D
och vi kommer till dig den 15:e juni!
Fasen va man blir skidsugen när man läser och ser dina bilder! Härligt att du har det så bra! ses snart då!! :) Kram Sonja