torsdag 3 februari 2011

Swedish Fish!

Idag känner jag mig lite som en Swedish Fish efter att jag var ute och dansade till efter 1 i natt. Innan jag kom i säng, eller i fotöljen som jag jag sov i, var väl klockan nån gång efter 2. En av mina kompisar i Park City, Ivanna, fyllde år igår och så var det invigning av FIS Word Cup freestyle skiing, så det var mycket folk ute för att vara en onsdag! Och himla roligt hade vi! Dansade de värsta danserna på länge, och jag fruktar att det kommer ofantastiska bilder på mig på Facebook snart..men vad gör väl det? Man må ju bjuda lite på sig själv!
Först var vi iaf på en bar som spelade Muse (ett av mina favoritband) nästan hela tiden! Hurra!

Idag är jag och yngsta på ett lekland! Här kan man åka rullskridskor och kick board inomhus, hoppa i hoppborgar och klättra i banor, finns verkligen massor av sånna ställen här, har inte sett nått sånt i Sverige tror jag..
Men nu är det snart dax att åka hem. Blir nog tidig kväll idag..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur är ljudvolymen på ett sånt lekland, känns som att det kan bli ganska högt. mor