måndag 14 februari 2011

Alta blev Brighton!

Ja, som jag skrev tidigare skulle vi till Alta, men barnen ville till Brighton, så då blev det så. Jag packade bilen med skidor och bullar och så bar det av. Solen strålade och det var vårkänslor i luften! Helt makalöst varmt och när vi åt lunch kl 3 var det 13 grader (plus!) enligt min mobil! För mig kändes det som om det var påsk, för då brukar det ju vara varmt och strålande sol i Sverige, och enligt pappan kommer det vara så här ända tills säsongen är slut - ja, tack! :)
Vi hade en härlig dag även om barnen (flickan följde med oxå) var hungriga i början, men efter lunch hade vi några riktigt bra åk och vi lekte en del i skogen!

Nu kollar vi på Grammy Awards på tv:n. Är en massa bra artister! Kul att se! Muse var bra! Och jag måste erkänna att Lady Gaga oxå hade ett bra framträdande, nu ser jag fram emot Norah Jones och Barbara Streisand!
Måndag imorn, så snart blir det kväller, hade gött!

Inga kommentarer: