onsdag 16 februari 2011

Goggle-bränna och skor!

 Idag var jag och yngsta i parken. Det var så himla skönt väder, fast lite blåsigt, men det luktade verkligen vår i luften! Jag kände automatiskt lukten av skoter, fick känslan av att ligga på isen i solen och pimpla och äta påskgodis! Kommer sakna det svenska påskgodiset! Här är godiset inte alls gott. Det enda jag tycker om är M&M's..fast det blir ju så man äter allt ändå, för man vill prova.
Har sett att jag har goggle-bränna från skidglasögonen! Coolt! Fast det tycker inte pappan i Familjen (han är melanom(hudcancer)kirurg bla.) Han log inte lika mycket som jag gjorde när jag stolt berättade om min bränna. Men jag har typ aldrig haft det förut, fast jag åkt så mycket, och nu fick jag den efter en dag!
När jag kom hem hade äntligen skorna jag beställ kommit! GAAH!! Dom är såå snygga! Och otroligt höga! Jag som redan är längst av alla tjejerna i PC-gänget..får se till att de tar på sina högsta klackar nästa gång vi går ut :) Plus att jag beställde en studentpresent till en viss student, men vad det är kan jag inte avslöja nu..
Annars planeras det inför Canada-resan i sommar (fast vi vet inte exakt när den blir av än) och när folk kan komma och hälsa på - det vore ju så roligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Den där klacken är verkligen het nu och kommer att vara i höst oxå som det såg ut på modemässan.
Hälsn. mor