torsdag 17 februari 2011

Åska och snö påsamtidigt!

Idag städade jag bilen, det behövdes verkligen! Nu skulle utsidan behöva en tvätt oxå för allt blir skitigt av den.. 
Sen åkte jag och minstingen till parken i Sugarhouse igen. Där matade vi canadagässen, duvorna och fiskmåsarna igen och letade upp lekplatser. Blåsigt som tusan oxå! (precis som sist då fönstret gick sönder hemma) Huvva! Men rätt varmt ändå.
De hade sagt att ikväll skulle det komma in snö, och det gjorde det! Men rätt var det var såg vi blixtar som lyste upp himlen och faktiskt - det snöade och åskade samtidigt! Coolt! Det har jag aldrig varit med om, och i februari dessutom! Men det är Utah det :)
imorse var jag uppe tidigt och målade flickans naglar igen, för idag hade de "free dress day" på skolan, så då ville hon vara extra fin. Och ikväll kom hon in på mitt rum och sa "I want to be by you Stina, I feel bad when I'm not by you, even at school.." Såå sööt! :) men på måndag har Familjen blivit bjudna till en rikt par som bor i den dyraste av skidorterna häromkring - Deer Valley vid Park City, där de ska åka skidor (är presidentens dag då tror jag, så alla är lediga) och jag hoppas jag får följa med! De skulle iaf ringa dom och fråga. I lördags när jag satt barnvakt var föräldrarna hos dom på middag och några av de andra paren som var där kom långväga och flög in med sina privata flygplan! Serreberre?! Sånt rikt folk träffar man ju inte ofta. Och det gjorde jag ju inte nu heller...men aja, det är Amerika det.

Nattinatten!

Inga kommentarer: