tisdag 1 februari 2011

Sista i januari!

Redan sista januari, jag kan inte fatta vad fort det går. Har varit här i över 3 månader nu. Det här året (eller längre) kommer gå himla fort! Som alla år gör..
 I söndags när jag var ute och shoppade hittade jga Nyåkers pepparkakor i fina burkar på World Market. Men jag köpte inga..köpte italienskt kaffe ist :)
 Idag var det tennisdag igen. försöker få kontroll om boll och racket, men så svårt det är. Men kul - när man träffar! Där får jag tillfälle att svära på svenska oxå, lite skönt ibland :)
På torsdag ska jag träffa några av tjejerna jag spelar med och öva lite mer. Ska bara kolla om jag kan få ett studentkort från skolan så jag också kan få använda deras bana gratis. Plus att man får åka buss gratis i SLC då, och får en massa andra rabatter, gött!

 University of Utah!
Jag hittade även (på min shoppingrunda) den här grymma Foo Fighters-t-shirten!! Hurra! :D Dagen fulländad! Sen köpte jag lite hemligheter..
Snart kommer mer bilder upp från januari på Facebook, men de flesta har ni nog sett här. Men nu blev det sent igen, så det är bäst att krypa till kojs. G'natt!

Inga kommentarer: