fredag 2 september 2011

Augusti 1

På Silly Market i Park City. En hantverksmarknad längs halva Main Street. Kul att gå och titta på allt som folk kommit på. Här en snubbe som gjorde dekorationer av skidutrustning :) Jag köpte tavlan som står längst ner. Får lägga upp en bild sen.
På Cowabunga Bay, ett äventyrsbad utomhus tilsammans med min värdmamma och barnen.

Aahh! Utsikten när man kommer i korsningen nerifrån och kör upp mot vårt hus :) Det kändes extra vackert nu när jag varit borta i en månad. Hur kan man bo utan att se berg omkring sig?
Jaha, dax för TV-sändning - med oss!

Mina nya skor :D Fett bra deal på Target - $8!
Gratis utomhuskonsert i Deer Valley, bortanför Park City. Mysigt, mysigt med jordgubbar och bra sällskap till :)

Utanför Utah Hogle Zoo - önskebrunnen!

På kräftskiva på IKEA med Familjen och Linda :) Mumsigt!

Häng i PC med "the PC Family" som vi kallar oss :) Den här kvällen var det minsann med kostymen på, hehe..

Dax för besök på Silly Market igen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej min finaste finaste Stina! shit, va du verkar ha haft det fint i Montreal! snygga skor också;)
Jag saknar dig så det gör ont! vill jättegärna prata med dig på skype väldigt snart!? snart kommer Jonny och Johan, det blir fantastiskt.. vi ska ha 90-talsfest ikväll.. jag, lolo, emil och två tjejer till ska va spice girts:) hihi.. FATTA höga skor jag måste ha då?!!:o och fula kläder:P
Jättekul att följa dig här på bloggen, fina och roliga bilder du tar:) vi hörs snart! pusspuss i tusental från Sonny

Anonym sa...

Fantastiska saker mannen hade gjort. Vindspelet som han gjort av avskurna stavar och tavlor med skidor som ramar! Jag undrarde just vad man skulle göra med alla urväxta skidutrustningar som står i förrådet....Tack för tipset! Kram a´mor