torsdag 15 september 2011

Trasig bankdosa..

Jaha, här vill man gå och köpa säsongskort till Canyons Resort och så dör bankdosan. Vad gör jag? Har ringt Swedbanks kundtjänst, men när jag kommit fram säger tanten i luren "Du har ingen tonvalstelefon". Hur f*n vet hon det?! Det har jag väl visst det! Har bytt batteri oxå. Funkade inte heller..typiskt. Aja, har mailat dom och hoppas på att få hjälp ändå.
Nu ska jag iväg och slänga en trasig micro, ett tangetbord och en kaffebryggare på elskroten. Hoppas solen skiner i Sverige! Det gör den här, och utanför mitt fönster håller de nu på att bygga om gården på framsidan. Det blir nytt och designat och med ny stenläggning. Blir nog fint när det är klart, men nu är det mest ett enda oväsen här utanför, så jag drar. Fast jag ska nog ringa till farmor & farfar först, för det var länge sen :)

Inga kommentarer: