torsdag 15 september 2011

Augusti 2

Twilight Concert Series, utomhuskonsert i Pioneer Park i centrala SLC. Mycket folk och mycket dans när Lupe Fiasco spelade! :)

Ett av barnen fyllde år. Då blev det ingen tårta (den dagen), men en gång av muffins mot presenterna!

Vi gör oss redå inför utgång i Park City! En av grabbarna hade beställt tröjor att sälja på byn, vi var såklart först att springa omkring med dom!

Hittade passande tejp att vira kring oss för att lyfta utstyrseln :D
Gänget!

Fixelifix. Sen blev det dans på Main Street!

Och alla undrade förstås vad vi var för ena viktiga/galna personer som sprang omkring och såg likadana ut.

Last weekend in PC! Jag och Linda gav våra kompisar, Ivanna, Lisi, Dominique och Mandy varsin avskedströja eftersom (iaf 3 av dom) de ska åka hem. Det står:
"Park City
(bild på tjejerna liggandes vid poolen)
I'll remember it
as it was!"

Bara för att det inte direkt var så hela tiden :)

En slags bakelse som vi smaskade på på Silly Market i Park City :) Kom inte ihåg vad den hette.

Ja, idag var det kör igen! Mycket roligt! De har konsert redan nästa fredag, så vi får se om jag hinner lära mig allt. Blir övning imorn vid pianot. Fick se klänningarna vi ska ha på oss oxå - blääää! HUR kan kan dom ha sånna på sig?! En hel hög med ungdomar...?! Aja, de sa att de inte så lite förskräckliga ut på. Vi får väl se..kul är det att sjunga iaf!

Nyss kollade jag på filmen Smala Sussie. AHr inte sett den på jättelänge! Åh, vad rolig den är! Jag skrattade högt och mycket :D
Nu är det dax att lägga ner huvudet en stund. Sen kväll igen. Men jag måste ju komma ikapp mig själv här på bloggen. Mer blir det imorn! Hejhopp!

Inga kommentarer: