tisdag 25 januari 2011

The Dutch Store - my savior!



Häromdan tog chokladen slut som mamma skickat med mig hit, min favorit - Caramelized Almond Sea Salt! Buu...men Familjen här har pratat om The Dutch Store där de säljer skandinavisk och europeisk mat. Där brukar de nämligen köpa den norska getosten (brunost, eller mesost, jag vet inte vad som är skillnaden..?) Den är skitgod och värska lyxen tycker jag, men jag hade fått tillåtelse att åka och köpa den. Och när jag väl var i butiken var jag tvungen att kolla in allt dom hade, och då hittade jag min nästa favorit - Fazers mjölkchoklad med Marianne!! ÅÅÅHHH vad glad jag blev! Så nu behöver du inte skicka den mamma, men mandelchoklad blir bra! Nu har jag hittat min favoritaffär! Och dessutom så hade de den norska Kvikk Lunsj (som Kexchoklad) så ååh vad jag njöt! Och lite lakrits blev det med :D

Såg en snygg bil!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bilen är som den jag körde i filmen-Sommaren vi minns. Kram mor