fredag 21 januari 2011

PC-häng och Foo Fighters!

Så här ser det ut när jag hänger hos Jeff i PC. Gillar ni "tapeten"? Det är nått slags presentpapper tror jag. Soffan där till vänster som nån ligger och sover i är den jag lånar om helgerna när jag är där och åker skidor eller är ute och svirar till sent på natten. Den är go'!
I fotöljen sitter Jeff's flickvän Lisi från Österrike, hon är grym! Och det är faktiskt som på tv hemma hos vissa - man behöver inte ta av sig skorna när man går in! Så förra helgen somnade jag i fotöljen med skorna på till och med :) Plus att de flesta lägenheter (och ibland hus) har heltäckningsmattor överallt. Det är läskigt, men ganska skönt. Känns dock väldigt omodernt..(hur stavas det?)

Asså, igår började jag nästan gråta. Upptäckte att mitt absoluta favoritband Foo Fighters ska på turné. De är från USA och när jag åkte hit så hoppades jag på att de skulle turnéra här, för det är ju deras hemland. Men nejdå - de åker TILL SVERIGE!! Hur less blir man inte då?! Bodde ju typ granne med Stadion alles nyss. Inte rättvist. Dessutom har jag ju tänkt gifta mig med Dave Grohl (längst fram på bilden nedan) som sjunger i bandet. Hur ska jag nu kunna fria? Tusan oxå.
På deras hemsida kan man iaf läsa om deras Europa-turné kommande sommar, och eftersom de inte släppt några datum för Amerika än, antar jag att de kommer spela här efter, alltså till hösten eller vintern. Så om jag stannar här längre, så vet ni varför - Jag bara måste se dom!!
Länken är till deras hemsida med turnéschema, gå och seeeee!! (Ni kan ju ringa och berätta se hur bra dom var och hur snygg mannen är...suck)
Foo Fighters
Gee meeh! Dessa grabbar förgyller allt varje dag för mig!
(bilden är från Livenation's hemsida)
Biljetterna släpps på tisdag för vissa (kanske de som är medlemmar på deras hemsida, vet ej) och sen på onsdag för resten.

Nu åker jag på gymmet. Sen jobba lite mer och ivkäll drar jag nog till PC. Ska försöka hitta nån film att se på Sundance Film Festival som pågår nu oxå. Och det är röj i Park City, så jag vill dit! Hörsch.

Inga kommentarer: