måndag 3 januari 2011

Helgen i Park City över.

 Nyårskvällen spenderades med dessa tjejer - f.h. Jessica, jag, Mandy och Lisi!
Vi hängde på en restaurang där två av tjerenas pojkvänner jobbar. Det var roligt!
 Dagen efter uppsökte vi en restaurang för att äta brunch. Solen sken och backen strålade!
 Frukost med Ivanna innan vi drog till backen i söndags!
 Toppen av Park City Mountain Resort! Fantastiskt!
Sen avslutades kvällen med att kolla på filmen Nowhere Boy på bio som handlade om John Lennons tonårstid före The Beatles! Sevärd!

Nu är jag tillbaka i SLC för att mata katterna och öppna dörren åt en hantverkare som ska fixa fönstret som brakade in förut. Sen drar jag till gymmet och sen blir det nog lite shopping. Kanske går jag på ett museum och kollar på fotografen Derek Dyer's utställning Glitter People. Måste ju ut och se mig om! En promenad blir nog även av.
Nu lyssnar jag på Slash skiva Slash (featuring en hel massa artister) och peppar inför konserten i slutet på månaden :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga bilder. Bra att mina skidor får vara ute i vinter det har varit dåligt med det...tror det beror på pjäxorna som inte är sköna måste bli nya, iår med andra skidor oxå=hyra...Kram mor

Sara sa...

ÅH Stina! Du är så fin!!!!