söndag 2 januari 2011

Dagen efter.

Idag har jag varit trött. Men det var roligt igår! Jag åkte först skidor i två timmar i strålande sol och bitande kyla. Det var fantastiskt! Men lite för kallt ändå, -12 grader. På kvällen gick jag ut med några av tjejerna på en restaurang där vi skålade in det nya året och dansade en del.

Idag var vi sega och tog oss tillslut iväg för att äta brunch kl 14. Strålande sol och helt perfekt skidväder, men vi tog oss inte iväg till backen..det får nog bli imorn ist. Och nu har jag köpt säsongskort i Park City, så jag kan åka så mycket jag vill! :D

Nu har jag fått middag hemma hos Lisi's host family, och nu ska vi iväg och träffa tjejerna igen!
Imorn tror jag att jag ska gå och se en film om John Lennon "Nowhere Boy" om hans ungdom. Låter bra!
Hoppas ni haft en bra dag!

1 kommentar:

Sara Thörnlund Persson sa...

Om vi hade bott på samma ställe hade jag följt med! Den filmen verkar så bra!