onsdag 12 januari 2011

En veckas ledigt = skidåkning!


 
Min kompis Nina från Tyskland som är au pair i Park City!


Som jag skrev tidigare var Familjen borta på semester förra veckan, så jag var helt ledig! Då spenderade jag mest tiden i Park City Mountain Resort (PCMR) där jag nu köpt årskort!

 Solen strålade mest varje dag och alla var glada! Rätt kallt var det dock, men det gjorde inte så mycket, då gick vi bara in i någon av restaurangerna som det finns gott om över hela skidområdet. Nya favoriten Clif Bar höll oss mätta under dagen (de är suupergooda!)

Jag passade på att ta med mig min större kamera några av dagarna för att ta kort när folk hoppade och på den vackra utsikten - så njut! Men nästa gång vill jag krypa lite närmare hoppen så jag får lite häftigare bilder!
Snart kommer fler bilder på Facebook, då lägger jag upp länken dit här.
Men grymma var de!

Inga kommentarer: