torsdag 4 november 2010

Som ett brev på posten..

..kom faktiskt även det här brevet! Hurra, mitt första till nya dressen! Tack snälla Sara! Det är så roligt med fysisk post! Jag ska snart svara, men säger inte vad jag ska skriva om..
Idag var en speciell dag med späckat schema. Men det gick! Och solen fortsätter att skina här och man kan inte förstå att det redan är november. Och i slutet av den här månaden eller början på december ska skidsäsongen dra igång. Det är svårt att tänka sig när mössan och vantarna fortfarande ligger och dammar på hyllan i min garderob.


 Några inköp jag gjort sen jag kom hit. Fick ju inte med mig så mycke kläder i min megaväska. Vette tusan vad det var som vägde. Jag tror själva väskan vägde mest, sen hjortronsylten :)
Imorn ska jga upp vid 8 för att få personlig coachning på gymmet!
Plus att jag idag tankade bilen - 58 liter för 278 kr, alltså ca 4,8 kr/liter! De é Billigt!
Guten Abend folks!