fredag 5 november 2010

Bilder från några dagar





Idag gick vi hem från dagis. det är inte så långt, men bara uppför. För mig tog det ca 10 min att gå ner från vårt hus, men med en 4-åring i släp på vägen upp tog det 30 min. Men idag var det otroligt varmt, så det gjorde inget :) Och varmare ska det visst bli.. Blommande rosor sista oktober lixom..det där var vid Halloween.


På "Trunk or Treat" under Halloweenhelgen. Bilar fulla av godig och snacks stog uppradade på en parkering medan ungarna gick från den ena till den andra för att tigga godis. Efter ca 5 min började det ÖSregna, så jag gömde mig under en baklucka bakom en häxa. Se även de överambitiösa trädgårdsdekorationerna.



 


Nybäddat i min IKEA-säng, så självklart med IKEA-lakan! Och en härlig choklad jag hittade här - SKOR - både namnet och smaken passade mig som handen i handsken :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Läste lite fort..Tyckte att chokladen SMAKADE skor. Skohandlerskan=mor di