lördag 27 november 2010

Fixardag och trött..

Såå..efter 5 timmars sömn klev jag upp för att åka till gymmet, trött som få. Det gick dock väldigt bra, men jag blev inte piggare av det. Kom hem och Skypade med Jonas, det var kuul! :) Sen tänkte jag åka iväg och byta några kläder jag köpt förut, men isället fick jag hjälp med att sätta upp mitt "skrivbort" som jag sitter vid nu. Köpte ju det första helgen jag var här, men idag kom det upp!

 Så nu är det lite ommöblerat i mitt rum, men nu får det vara så här resten av året tror jag. Och vyn från fönstret som jag sitter vid vätter såklart mot bergstoppen, aaah!

Mina nya gråa jeans från Levi's! 

Och här skådas mina nya skidglasögon, gillar dom såå! Nu måste jag bara hitta en svart hjälm.

ikväll har jag tagit hand om barnen för föräldrarna var på middag. Har varit otroligt trött hela dagna, och nu kan jag inte fatta att klockan är halv 1 på natten. Jag måste gå och sova!
Imorn bär det av till Brighton för min första skidtur på 1 1/2 år, eller mer än så! Ska bli såååååå roligt! Vet dock inte om jag får med mig någon av mina polare, för alla dom har säsongskort i Park City, och det är inte speciellt billigt med dagkort så...får se hur det blir. Jag åker hur som helst och tar med mig kameran, så håll utkik på Facebook ni som har det! Annars kommer det bilder här, kanske imorn kväll.

Hade!

1 kommentar:

Christian sa...

Fan vad feta gogglar!! Och så mycket Stina över dem ;)