söndag 14 november 2010

Mer vackra vyer!



Ännu fler bilder på mina dagliga vackra vyer. Och i torsdags öppnade första slalombackan Brighton! JIHUU! Så imorn tror jag det blir åka av :D För er som är intresserade, kolla in backarna här, det är så himla många: http://www.brightonresort.com/files/4/TrailMap09-1.10brochure.pdf


Efter gymmet i torsdags var jag in på Whole Foods Market som jag sett på flera ställen häromkring, och det var verkligen en affär för mig! Fullt med färska grejer och ekologiska varor, härligt! Önskar jag kunde handla där varje dag :) Men jag började med att köpa ekologisk yoghurt, en kam och henna-hårfärg. Har aldrig provat henna, och det ska ju vara bättre för miljö än vanlig hårfärg, så värt att prova! innehåller bara "Lawsonia inermis (henna) leaf powder" (ekologisk)

Inga kommentarer: