onsdag 1 december 2010

Bilstädning

God morgon!
1:a december, tänk vad fort det går, snart är det jul igen!
 Kl. 06.20 ringde klockan och det var dax att väcka barnen. De två äldsta har schack före skolan, så det blir lite extra tidigt på måndagar och onsdagar. Mamman var uppe och gjorde amerikanska pannkakor till frukost, men lite annanas till det så blev det jätte hälsosamt! :) Sen fick jag en chokladbit från Canada, den ska avnjutas vid ett förtjänt tillfälle senare. Att de har schack gör också att vi kommer för tidigt till dagis för den yngsta, så vi satt i bilen och lyssnade på jullåtar på radion och spelade "Angry Birds" på min mobil som Ninni har tipsat mig om, haha, han älskar det! (Vi är på Level 10, var är du Ninni?)

Sen for jag hem och städade bilen, det behövdes verkligen. Barnen hade ätit nötter så det var nötskal överallt. Men nu är den hyfsat fin, det är ju ändå vinter så det spelar ju inte så stor roll.
Här ser ni en bild på mitt Social Security Card som just kommit! En liten papperslapp som jag väntat på i en månad. Suck. Men tur att jag fick den iaf!
Nu dricker jag kaffe och kollar på utsikten från mitt fönster (som är nästan helt täckt av snö)
Kollade just på Johan Nilssons julkalender på YouTube! Haha, den var rolig :)
Kolla in på www.youtube.com/revsund
Önskar bara att jag hade en chokladkalender...måste åka och kolla om de har det här.

1 kommentar:

Anonym sa...

I dag började julkalendern, har bara hört på radion ej tv. Jag köpte chokladkalendrar till Anna o Fredrik, Isabelle o André och Pehr o Hanna men inte en varsin!! mamma