måndag 6 december 2010

Mot backen!

Lördag: Hela familjen åkte till backen för nu var det dax för barnen att gå skidskolan. Två av dom hade gjort det förut, men det var första gången för den yngsta, men han gjorde det väldigt bra! Innan dagen var slut kunde han åka själv ner för en liten backe, och han var den enda i hans grupp som inte gråtit under dagen :)

Vi vuxna gled runt medan de var på skidskolan, och testade olika nedfarter. Jag gillar Brighton! Det är ett härligt ställe! Önskar bara att solen kunde skina lite mer :) Och idag var det lite för varmt, så snön var så mjuk, men gött andå!

Längs liften kan man se träd som är fulla av plasthalsband, underkläder och jag såg till och med snusdosor. Underligt, men det är visst så besökarna pyntar inför julen här.
Varför bilden är så suddig är för att pappan gjorde ett snabbt stopp brevid mig i backen så jag och min kamera blev fulla av snö. Men jag tror den funkar ändå!
Sen hem och vila, men med känningar i knät..jag som ville ut i backarna igen nästa dag..

Inga kommentarer: